2014. április 14., hétfő

Részlet!

Hey Ho!

Ilyen még nem volt, legalábbis ezen a blogomon nem, hogy részletet/ízelítőt hoztam volna az éppen következő fejezetből. De most kivételt teszek, ugyanis nem tudom, hogy a héten sikerül -e befejeznem a részt. Sajnos, orvoshoz kell, hogy menjek holnap délután, és holnap  után is. Csütörtökön meg nagy takarítást kell végeznem, pénteken meg szintén orvos és fogorvos, és aztán a hétvége... na igen, az meg a húsvéti előkészületek. Aligha lesz egy szabad percem is, de ha mégis lesz, akkor írni fogom tovább a fejezetet, és igyekszem, még a héten befejezni és feltenni!
Addig is itt van ez a kis részlet, remélem tetszeni fog majd.

Ölel mindenkit: Dóry

Együtt

"Mosolyra húzódik a szám, a lányra gondolva, aki soha nem adta fel, hogy én valaha bárkinek is megnyíljak.
- Nézd csak, hogy milyen elbűvölő amikor mosolyog! – szólal meg egy ismerős hang mellőlem, akire amikor felnézek, szintén rámosolygok. – Csak nem rám gondoltál? – húzza fel a szemöldökét kíváncsian, miközben a szemeiben jókedv és humor tükröződik vissza rám.
- Sajnálom. De el kell, hogy keserítselek... nem rád gondoltam – próbálom komolynak tettetni magam, ám amikor a srác tetettet megbántottságában, az ajkai szomorúan lekonyulnak, elnevetem magam.
- Ez fájt! – szorítja az egyik kezét a szíve fölé. – Na, jó! A tréfát félretéve, örülök, hogy most már mosolyogni is láthatlak – ölel magához. – Szia!
- Szia! – köszönök vissza, és visszaülök a helyemre.
Zach hozzám hasonlóan, helyet foglal, éppen csak velem szemben, majd a mellettünk elhaladó Tom-nak leadja a rendelését.
Amíg a rendelését várjuk, Zach kifaggat a mosolygásom okáról. Lehet, hogy meg kellene hogy lepjen, avagy furcsának kéne találnom, hogy őt is beavatom az életem régi és jelenlegi időkorszakában, de mégsem érzem, hogy ez így lenne. Kedvelem őt, és egy jó barátot látok benne. S valamiért, meg is bízok benne.
- Emily! – hallom meg Gin hangját, aki a nevemet kiáltva közelít felém, egy hatalmas nagy mosollyal az arcán, amely ugyanúgy terebélyesedik a mögötte érkező többiekén is. – Alig vártam már, hogy találkozunk! A bátyám, mindent elmondott! Vagyis azt, hogy ti jártok. Ez annyira jó hír! Úgy örülök nektek! – ölel meg szorosan, amelyet én viszonozok is. Amikor elenged, a többiek is köszöntenek.
- És, Liam? – kérdem, kíváncsian fürkészve a hátuk mögött, hátha észreveszem a fiút.
- Ne aggódj! Nem lépett le. Mindjárt ő is jön – nyugtat meg Gin, majd összetolva az én asztalomat a szomszédos asztallal, helyet foglalnak.
Amikor Tom újra megjelenik mellettem, kissé meglepetten veszem észre, hogy nem csak Zach italát hozta ki, de a többiekét is. De nem teszem szóvá, helyette belekortyolok a saját italomba.
- Várj csak! Te most összejöttél, Liam-mel? – teszi fel a kérdést, Zach zavarodott tekintettel.
- Igen, haver! Emily, most már a barátnőm! – feleli helyettem, egy mély bársonyos hang, közel a fülemhez, és én megborzongok. – Szia! – köszönt az ajkaimhoz közelítve, és mielőtt viszonozhatnám köszöntését, váratlanul megcsókol, hosszan és mámorosan, teljesen elkábítva engem..."

1 megjegyzés:

  1. Az a baj az izelitovel/reszlettel, hogy rovid. Igy szerintem meg rosszabb, mont mikor nem hozol reszt.xd Mert igy csak sajog a szivem, hogy nem olvasthatom tovabb es csak egy kis szosszenetet olvashattam belole. De azert orulok, hogy tudtam honi valamit. Jobb mint a srmmi. :D Es mivel sokaig nem birnam ki ugyse a sztori nelkul, igy jol is jott. :)
    Varom a reeeeeszt! GYOGYULJ MEG HAMAR! :33
    Pusziii! xXx
    Reni

    VálaszTörlés