2014. május 27., kedd

SZÜNET!



Hey Ho!

Mielőtt azt hinnétek, vagy gondolnátok, hogy ez miattatok van, vagy hogy ellenetek irányul, Szeretném leszögezni, hogy ez NEM így van!
Azért rendelek el egy kis szünetet, mert erre most ismét, nagy szükségem van.
Nem az van, hogy nincs ihletem, vagy időm rá! Ha nem az van, hogy most úgy érzem, gondolkodnom kell. Mégpedig azon, hogy akarom -e még én ezt írni, avagy egyáltalán bármit is írni akarok -e még.
Közel négy éve már, hogy elkezdtem írni, és csak írtam, és írtam. És, most egyrészről ezért is kell némi gondolkodási idő, hogy akarok -e még a későbbiekben is írni, avagy már nem.
Másrészről pedig, az az ok, hogy már nem érzem úgy, hogy szeretnék 1D-s történetet, vagy bármelyik One Direction-os tagról írni. 
Már rengeteg, és számtalan velük kapcsolatosan íródó blog van fent itt a bloggeren, különféle témában.
Pl: Valamelyiküknek van egy lány testvére, aki beleszeret valamelyik tagba, akivel később össze is jön. Pl.: A lány vagy nagy rajongója a fiúknak, vagy sem... és éppen ezért jön össze velük. Vagy, a lány vmi szintén híres énekes, vagy híres a vmelyik család tagja, amely révén közel kerül a srácokhoz.... Vagy, gyerekkori barátja valamelyiknek, és a későbbiekben a barátságukból szerelem lesz... Vagy csak simán, vmelyik tag szerepel csak, de mint csak magán ember... és stb... és stb.
És ez miatt is, meg az miatt is, hogy már nem szeretnék az 1D-vel foglalkozni, sem pedig egyik taggal sem.
Nem azért mert már utálnám őket... egyszerűen csak azért, mert úgy érzem, hogy csak sablonos lenne az amit írnék. Még úgyis, hogyha nem arra alapoznám a tulajdonságukat, mint amilyennek őket megismerhettük.
Igaz, hogy akad egy-két olyan blog, amelynél vmelyik fiú tag a bandából az egyik főszereplő, amelyet szeretek és olvasok is... de őszintén szólva, nekem már elegem van a róluk íródó történetekből. (Kivéve abból az egy-két blogból, amelyet szeretek.)
Tudom... tudom, most azt mondjátok, hogy akkor hogyha elegem van már belőlük akkor ne olvassam, és ne is sértegessem azokat, akik mégis ilyen történeteket írnak.
Oké! Ezt alá is írom, hogy nem fogom! Hisz mindenki olyan történetet ír, amilyet akar! Mindenki olyan szereplő - karaktert választ, akit akar!
Én csak azt mondom, hogy egyenlőre felhagyok ezzel a történettel, és bloggal. 
Lehet, hogy mégis folytatni fogom majd a történetet... de lehet, hogy nem.
Az a helyzet, hogy ezt a történetet és az eddigi alap story-kat, amelyeknek a címét már a blogon is feltüntettem, már nem érzem úgy, hogy megszeretném írni.
Valami mást szeretnék.... valami olyasmi történeten gondolkozom és dolgozom, amelynek semmi köze az 1D-hez.
Inkább amolyan, szerelmes regény féleség... mint mondjuk pl.: Samantha Young: Dublin Street. 
Én most ilyesmi történeten agyalok... és egyedül csak ezen a történeten szeretnék most dolgozni - s erre koncentrálni, amelyet a későbbiekben a bloggeren is publikálni szeretnék majd.
Sajnálom. Tényleg, rettentően sajnálom, hogy most ezt a bejegyzést meg kellett írnom. De úgy éreztem, hogy úgy fer veletek szemben is, hogyha megmondom az igazat, s nem pedig különféle kifogásokat találni, hogy miért nem érkezik friss.
Ha esetleg mégis úgy döntenék, hogy folytatom majd a Derniére Danse - Az utolsó tánc c. történetet, akkor úgyis jelentkezem, ahogyan akkor is, ha úgy döntök majd, hogy mégsem írom tovább.

Köszönöm Nóci-nak, hogy tartotta bennem a lelket, és hogy támogatott, a kezdetektől fogva! KÖSZÖNÖM NEKED!

Remélhetőleg, hamarosan jelentkezem majd!!!

Ölel mindenkit, Dóry

1 megjegyzés:

  1. Szia Dóry!

    Először is nagyon szívesen támogatlak :) bármikor.

    Másodsorban sajnálom, hogy nem folytatódik ez a történet. De megértem ha besokaltál a sok 1D-s story-kal. Sok történet van a neten ami ha nem is egyazon szálon - alaptörténeten - fut, de mégis hasonló. Legfeljebb azt meg lehet oldani ha a szereplőket - 1D-s srácokat - kicseréled más emberekre - általad kitalált/ kedvenc - Feltéve ha csak Liam-mel van probléma. Én szívesen olvasnám tovább akár más szereplőkkel is. De átgondolod és majd meglátod.

    Én szívesen olvasom a történeteidet. :) Bármilyen szereplőkkel van :)
    Türelmesen várom az új fejleményeket.

    Nóci

    VálaszTörlés