2014. október 25., szombat

Új Blog!

Sziasztok!

Tudom... tudom... és azt is tudom, hogy ti is tudjátok, hogy már régen volt rész, ahogyan bejegyzés is a blogon.
Megvallom, nem sokkal ezelőtt úgy egy hónapja kb... bele is kezdtem az 5. fejezetbe... csak aztán folytatni már nem folytattam, mert megfeledkeztem róla. Ez egy amolyan cikis helyzet, ha belegondolok. És amire csak azt tudom mondani, hogy sorry.

Talán, majd most így a közeljövőben befejezem majd ezt a storyt. Csak, hogy ne maradjon így félben, és lezáratlanul.
Amit majd valószínűleg, nem ezen a blogon fogom majd feltüntetni... de ki tudja?

Hogy mit értek azon, hogy lehet,hogy nem ezen a blogon fogom majd feltüntetni a folytatást?

Azt, hogy nyitottam egy blogot... de ezen a blogon, csak is az eddig megírt történeteim találhatók, olvashatók, egy helyen. Igaz, még nincsen fent oly sok... csak amiket mostanában írtam, amit egy facebook-os csoportomban osztogattam meg.

Akit ha esetleg érdekel, az itt megtalálhatja az írásaimat:


Nézzetek be bátran... itt elérhető leszek, s vagyok... ha netán érdekelne az előbb imént említett csoport, azt ezen a helyen találhatod:


További szép és kellemes hétvégét!

Dóry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése